Nya Zeeland hant massa!

Hej alla dar hemma. vet att vi ar typ semst i varlden pa att uppdater at er , med det for att gvi gjor sa mycket hela tiden och inte har tid med datorer och sana inom hus aktiviteter heheh.


en kort resume sen maste jag dra vidare....

Auckland kika staden, var upp i sky tower (nya zeelands) hogsta bygnad riktigt coolt.

drog till coromandel halv on, skulle till whater beach men tid vattnet var fel sa blev inget.


akte kayak sag cootodral coves.

ner till rotorua , akte lugge as kul, softa chilla, drack lite ol.

hedda ut till waitomko caves jag (diggan ) chilla mest o spela volly ball.


fred o off gjorde the black abyss = ner i grottorna o klattra. black whater rafting m.m

taupoo, for min del blir det fest ikvall med folk fron kiwi busse, F and O ska nog sova tidigt efter en dag fyld med skydive, bad o sol och ett grymt bungy =) for att imorgon dra pa vandring tongariro crossing.

da ska jag tvatta och sova kul va ?? hahaha

vi var igor foresten vid min kara hot whater spring  har taopu alskar det stallet o grabbarna verkade trivas oxa.

efter do vandrat drar vi pa mandag vidare till rever valley dar ska i rafta o grejja for att sedan ta oss ner till wellington (huvudstaden)

alla mar bra och njuter i fulla drag.


jag har dock fortfarande nageltrang och har fatt natt skit i vanster oga sa ser inte ett skit typ och har ont satan, samt lite snuvig men men,..

nagra kalla ikvall loser alla problem.=). ta hand om er dar hemma. over and out/ EL Digg


Kommentarer
Postat av: siv

Henke. Fredrik har ett bra förband för nageltrång. gör så här blöt en tuss med sprit eller whisky lägg den vid nageln i ca 20 min ta bort den lägg på AquacelAg (klipp en smal remsa 2mm x 10mm)linda på något så det sitter fast. Det är bakteriedödande så du inte får en djupare infektion.

Tack för det ni skriver även fast det är kortfattat

kramar till er

2009-01-25 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0