New Zealand!!

Hej hej~ Ar nu i NZ kom hit igar. Gatt runt pa stan och kikat lite. Varit pa ett Undervattenzoo. Var ju lite halvbra=)
Henke har blivit lite sjuk sa drog efter zoot till rummet och slaggade lite. Offe och jag har gatt runt och sett lite mer av Aukland city. Fina parker med fin natur. Snart ska vi ga upp och vacka herr digg for att ta oss upp i skytower (ca 230m)xD.

Annars sa har vi det bra.. Resorna har gatt som smort utan bekymmer. Imorgon sa drar vi ivag tidigt med Kiwibussen for
att starta varat aventyr. Farst sa lamnar vi Aukland for att ta oss till Mercury bay. Dar tankte vi dricka lite ol i en varmvattenkalla! :P

Hade bra dar hemma!

Kommentera garna lite har pa bloggen sa man vet att nagon laser den :D 

Kommentarer
Postat av: emil

drick öl från mej oxo :P

2009-01-19 @ 14:41:30
Postat av: Maddo

Lova att ni gör en kiwi för mig på kiwibussen då :D haha, hoppas ni har de toppen killar!

2009-01-20 @ 18:25:48
Postat av: Anonym

öla som fan för mig också!

ni lär ju ge mig era nya nummer, antar ju att ni fixat de nu!

2009-01-22 @ 22:17:47
Postat av: Malin Carlsson

hej hej!



Jag trodde att ni skulle vara i thailand lite längre.... hm men mitt minne är ju inte det bästa. Vad kul att vara i NZ. Kul att läsa lite om era äventyr! Kram på er! /Malin (syrran)

2009-01-22 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0