en huvudstad, shoppingmani, bakfylla och forstorda klader

Hej hej dar hemma,. diggan the one and only ar tillbaka hehe..

vi lamnade juh taupo for nagra dagar sedan, efter det tog vi oss till rever valley, det blev ingen  raft (for dyrt)

men vi badade och gick en egen lite vandring var riktigt niice faktist.

efter det tog vi oss till huvudstaden wallington, har sa greps iallafall offe utav shopping mani sa han kopte pa sig 3 par nya badshorts och 1 par vanliga om ja inte missminner mig hihih.

billigt varre, typ sanna vi ger 800kr hemma for , gav han 50dollars for = 250kr thats sweet.

shit ni kanske mins att jag skulle vara hemma fru en dag i taopu nar dom andra vandrade, sa blev det och bakfull som jag var tvatta jag och stod i men hostel tvattmaskinerna har inte bivit battre pa [ret som gatt sedan jag var har nere.. sa jag lyckades juh fostora nogra av mina vita t-shirtar osv. trist men men thats life. (tvatta aven har i wellington, samma sak hande har). vad ar det for fel pa mig och tvattmaskiner ??


i rubriken namner jag juh en bakfylla, mycket riktigt vi var namligen ut pa en krogrunda igar och som foljd av det akte man juh som vanligt pa en hangover , skoj skoj var det sa det far man val bjuda pa hehe./

i detta nu sa har jag 4 minuter kvar pa tiden sa blir inte mycket mer skrivet.

men vi lever och trivs, har haft det bra och mestade dels flyt hitils, drar over till syd iman och driver runt dar..


har foresen lovat mr fred knubb, att jag ska hoppa nevis med honom igen >P jhahahaa

har redan dodsangest och ar 2 veckor kvar tills man star dar uppe 134 meter ovanfor jordytan och skakar som sjalvaste poijjan nar han ater mat (poi asplovet)

men men hinneer inte mer nu sa over and out / El Digg

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj grabbar!

Nu åker jag också ut och reser..vi kommer vara i qtown om nån vecka eller så..vi kanske ses där!

2009-01-29 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0